sobota, 3 maja 2014

Więc wiem cz.2

-Więc wiem-odpowiedział Jorge
-Ale co wiesz -zapytałam
-Wiem ,że jestem bardzo szczęśliwy-mówiąc to rzucił się na kanapę .
-To co zrobisz mi tą pizze bo jestem bardzo głodny -mówił to ze śmiechem.
-Robi się-wykrzyknęłam i pobiegłam do kuchni
Kiedy zaczęłam odgrzewać pizze nuciłam sobie moją pierwszą piosenkę en mi mundo oraz przypominałam sobie pierwsze dni w studiu .Jak poznałam Pabla pózniej był Jorge po nim Diego ale teraz jestem z Jorgem i jest tak dobrze kiedy tak sobie przypominałam szkołę usłyszałam dyńg dyńg oznaczało to ,że pizza zrobiona wyciągnęłam ją z piekarnika i pobiegłam wręcz do salonu.
-Masz przy sobie garnitur-zapytałam z jedzeniem w ustach
-Tak w aucie a co
-Bo wiesz jest 9:50 czyli mamy tak 20 min no bo 10 jazdy.
-Oj a co ja się tylko tu przebiorę zaczeszę włosy i jestem gotowy a mogę to zrobić tu bo poco jechać mam do siebie no i pózniej po Ciebie to moge-powiedział.
-No pewnie -wyrzuciłam z siebie głośno
Rozeszliśmy się ja poszłam do łazienki pomalować się i uczesać a on ubrać się do garderoby .Gdy byliśmy gotowi wsiadliśmy do auta i pojechaliśmy do studia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz